Kundeinnlogging: bestillinger og oppdatering av informasjon
- Sharefox-nettbutikken din kan konfigureres slik at brukerne kan logge inn med en eller flere av disse innloggingsmetodene:
- Innlogging via e-post
- Google-pålogging
- Norsk BankID, dansk MitID eller svensk BankID (premiumfunksjon via Criipto, vår integrasjonspartner)
- Tilpasset Single Sign On via auth0 - hvis organisasjonen din allerede bruker SSO (premiumfunksjon)
Vær oppmerksom på at e-postinnloggingsmetoden kan deaktiveres ved behov - bare gi oss beskjed under oppstartsprosessen eller skriv en e-post til Support.
- Kunden kan se bestillingene sine etter å ha logget inn i nettbutikken. I rullegardinmenyen øverst til høyre på profilen sin kan han trykke på "Min utleie". Kunden kan også administrere kundeopplysningene sine, oppdatere adresse, slette kort osv. Ved å trykke på "Min konto/Min konto".

- Fra siden "Min utleie" kan kunden se sine tider, aktive bestillinger og en fullstendig oversikt.
