Slik filtrerer du bestillinger etter leveringsstatus

Har du noen gang lurt på leveringsstatusen til ordrene dine? Er en bestilling fortsatt under transport? Har den blitt returnert? Er den fortsatt under forberedelse? Er vi klare for transport?

Spesifikke spørsmål trenger spesifikke løsninger, for eksempel funksjonen "Filtrer etter leveringsstatus". Det er en funksjon som hjelper deg med å spore leveringsstatusen til bestillingene dine ved hjelp av en effektiv filtreringsmetode. 

Fordeler

Vi har fått tilbakemeldinger fra kundene våre om at de har behov for å filtrere bestillingene sine spesifikt etter leveringsstatus for å få en oversikt over de aktuelle bestillingene til ulike administrasjonsformål. 

  • Funksjonen "Filtrer etter leveringsstatus" i Sharefox gjør det mulig for butikksjefen å filtrere ordrene som har blitt:
    • Igangsatt
    • Under utarbeidelse
    • Klar for henting
    • Plukket opp
    • Returnerte
    • Kontrollert
    • Stengt
    • Forespørsel om kansellering
    • Endret
    • og flere eller færre filtre (filtrene kan variere fra butikk til butikk)
  • Filtrene som er nevnt ovenfor, er standardfiltre. Filtrene kan variere avhengig av butikkens krav. 

Hvordan fungerer det?

1. Velg Bestillinger fra hovedmenyen på venstre side.

2. Klikk på knappen "flere filtre" som er uthevet på skjermbildet nedenfor.

3. Velg "Leveringsstatus

4. Velg det eller de spesifikke filtrene basert på forespørselen din

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss