Hvordan selvbetjening fungerer (Sharebox/Inlet/Flinkey/Locky)
Sharefox Self-Service Gateway sørger for full automatisering av leveringen, slik at kunden kan bestille på nettet og fortsette med å hente leieproduktet sekunder senere, helt uten nødvendig assistanse.
Kunden vil ...
- Motta et automatisk varsel om selvbetjeningstilgang (via e-post eller SMS)(Les mer her)
- Bruk tredjepartsløsningen (f.eks. SMS-tjeneste, mobilapp) for å få tilgang til utleieleveransen, objektet, pakken osv.
Butikksjefen vil ...
- Se og administrer alle automatisk genererte tilgangsoppføringer i Sharefox Admin, inkludert hendelser relatert til kundens tilgang til tjenesten(Les mer her)
- Har mulighet til å overstyre eller tilbakekalle tilgang manuelt, om nødvendig
- Administrer allokering av lagervarer til selvbetjeningssystemet, enheter osv.(Les mer her)
Kontakt Sharefox salg eller support for spørsmål knyttet til denne funksjonen.
Sharebox Self Service
Med Sharebox kan kundene hente nøkler (f.eks. bilnøkler) fra egne automatiserte låser og kiosker. Her er en infografikk som beskriver hendelsesforløpet for butikksjefen og sluttbrukeren.

Inlet Self Service
Inlet har spesialisert seg på å forenkle brukertilgangen til en rekke elektroniske låser. Inlet har partnerskap med låsesmeder og låsprodusenter som f.eks: Assa Abloy, Salto, Evva, iLoq, Dormakaba.


